Friday, April 29, 2011

PERADUAN ' Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati Majlis Perkahwinan Saya' Dari OleOleManis!!!!!



Peraduan 'What I Want For My Engagement/Wedding Favor' @ ' Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati  Majlis Pertunangan/Perkahwinan Saya' bermula pada 20hb April 2011.

Cara Penyertaan Yang Mudah :

1. Pilih Satu Gambar Cenderahati dari oleolemanis.blogspot.com @ Facebook dan Pilih Tajuk Entri anda :
- 'What I Want For My Engagement Favor' 
- 'What I Want For My Wedding Favor' 
- ' Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati  Majlis Pertunangan Saya'
- ' Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati  Majlis Perkahwinan Saya'

2. Ceritakan Mengapa Anda Memilih Cenderahati Tersebut (Nyatakan Pilihan Majlis Anda Sama Ada Bertunang, Nikah, Berinai dan Resepsi atau Semua Majlis Tersebut)

3. Link blog OleOleManis di dalam entry tersebut.

4. Email Link Entri Anda & Maklumat Yang Diperlukan iaitu Nama Anda, Nama Pasangan, Tarikh Majlis & Lokasi Majlis ke oleolemanis@gmail.com


Senang kan... Untuk maklumat lanjut click sini.
Meh kite cube ramai2 k..;)

Sape yg xkenal dengan OleOleManis  
OleOleManis ni memang terkenal dengan favor yang sangat comel dan unik untuk gift for Wedding Reception, Solemnization, Corporate, Even, Birthday Party ,Baby Shower & etc...

Kalau xcaye meh tengok nie...


Pembuka botol berbentuk kasut!!! UNIK!!!!


Gingerbread Sweet Couple Candle!!!! Soooo Cute!!!!

Bikini Favor Box!!! Seksi u... Auuuwww!!!! ;)


Cute kuase 2 !!!! ;)



 Boleh Isi gule2 dan bagi dekat kanak2...;)

Errmmm.. Memang banyak la...
Semuenye cantik2 belake .. Sampai xtau nak pilih yang  mane!!!
Kalau nak tengok favor yang lain2 silala click sini k.
Macam2 ade woooo.... ( >-< )


Apa Saya Mahu Untuk Cenderahati  Majlis Perkahwinan Saya  ialah.........













Saye suke box ini sebab:
  1. Warne merah!!! Warne bertuah kate org cina... saye ade campuran darah cina cikit.. nenek saye orang cina..hehehe
  2. Memang dari dulu lagi dah berangan nak cari box yang berwarne merah untuk biberikan kepade para tetamu di hari bahagia saya.. 16 Disember 2011
  3. Bagi saya Box ini nampak sangat eksklusif!!!
  4. Unik!!!
  5. Xyah susah2 nak letak tq taq lagi sebab cover depan tu dah ade perkataan "Thank You".
  6. Kalau sesape tengok kotak ni, mesti dah tau gift dari majlis kawen. Cover depan tu dah melambangkan majlis tersebut.;)
  7. Praktikal: Boleh isi pelbagai barang sebagai contoh sapu tangan, kerongsang, coklat, lilin dan lain2 lagi..
  8. Boleh simpan sebagai kenangan.
  9. Harge sangat berbaloi- baloi!!
  10. Last sekali saye memang dah jatuh cinta dengan box ini!! hehe.

Kalau saye bertuah memiliki box ini,saya akan isi box ini dengan barang2 yg bersesuaian dan diberikan kepade tetamu2 yang menghadiri majlis perkahwinan saye ( 16 Dis 2011)  nanti, Insyaallah...



Mari kite ramai2 join contest ini kerana hadiah yang ditawarkan adelah.....

*
*
*
*
*


Cenderahati Dari OleOleManis Bernilai RM500!!!

Tarikh tutup penyertaan 4hb Mei 2011..
Sempat lagi nie kawan2...
Selamat mencuba!!! ;)





1 comment:

Melin Fork said...

i dah link you!!!! =)))