Sunday, February 27, 2011

Selamat Hari jadi Laila!!!

Hari ini genaplah usia sy 22 tahun 1hari..hehehehe..
Tnx to my bf & my housemate yg wat kejutan tok sy.. i suke.... hahahha..

Ok, hari ini sy ngn en zuzu plan nak clbrate my bufday + carik cincin tok merisik..
So masuk2 kete je, sy nampak satu bungkusan yg cantik n macam ditujukan kat sy je.. pasan gile k..;p



Excited gile nak bukak tau!! tgk2 je adiah kasut yg tomei gile!! leh pakai g jalan2.. hahahha..



Pastu ade kad sekali tau.. tnx en zuzuku..;)




lepas tu, Kitorang g makan kat nandos..
ermm.. bg sy, sy xminat la rase makanannye.. mgkin ade org lain yg suke kot..

















Lepas makan terus g cari cincin. mmg pilih xsampai 20minit kot.. coz kedai tu nak tutup..
pilih cepat2 n terus bayar.. Lepas ni dah xde mase dah nk beli.. Majlis lg 3mggu je lg..


Name pon bufday kan...
so xsah la kalau xde kek... pastu g la mkn kek kat secret recepi...



Balik2 umah je , terus sy g bergmbar ngn kasut yg tomei tu..huhuuu..








 Mase kat umah lak,my housmate2 wat kejutan tau..
Mule2 dorg anta kek kecik kat bilik sy...



Pastu dorang ajak g turun bawah makan2..so, turun2 je, ade 1 lg kejutan..
dorg beli kek aiskrim tau!!
Yumyum!!! Gemok la laila ni... ;p





Meh tiup lilin meh..




HAPPY BUFDAY LAILA YG KE 22.. huhuuu








K, tata.. dah ngantuk..;)







2 comments:

Miftahul Fassya said...

happy to see you happy(: hhahah

~~Miss iLa~~ said...

i pon happy tgk ai happy..hahhahha